Susanne V.
1 dag geleden
Heel erg prettig consult. Er wordt goed meegedacht en alles stap voor stap uitgelegd. Mooie, frisse praktijk!
Caroline R.
2 dagen geleden
Super snel en goed geholpen bij uitgevallen implantaat op laatste dag voor vakantie tandarts. Alle lof, want een tussendoor spoed geval komt meestal ongelegen. Heel blij mee, grand MERCI!
Samira A.
2 dagen geleden
Goede ervaring met tandarts Peters. Deskundig en meedenkend.
Will Den H.
6 dagen geleden
Ik ben heel tevreden over deze tandarts! Het is een vriendelijke man die vakkundig te werk gaat. Dankzij zijn moderne 3D-printer kon mijn nieuwe kroon in slechts één sessie worden opgemeten, geprint en geplaatst. Wat een fantastische service. Ik wil absoluut nooit meer naar een andere tandarts!
Roland van der L.
2 weken geleden
Ik was via iemand uit mijn netwerk, die destijds al behandeld werd bij de praktijk (toen nog onder de naam Residentaal Tandartsen), bij deze praktijk terechtgekomen toen ik naar het centrum van Den Haag verhuisde. Vanaf het eerste contact voelde ik mij direct welkom. Tandarts Martin is zeer kundig en professioneel in zijn werk. Hij neemt de tijd, legt behandelingen duidelijk uit en zorgt ervoor dat je je altijd op je gemak voelt, ongeacht de behandeling. Ook de mondhygiënisten leveren uitstekend en zorgvuldig werk af. Al met al een zeer fijne en professionele praktijk voor iedereen die in het centrum van Den Haag woont of werkt.
Gwen S.
2 weken geleden
Heel erg tevreden over de kennis en vakwerk van deze tandartspraktijk. Ik werd spoedig geholpen en ze denken heel erg mee.
JOKE H.
3 weken geleden
Hele fijne praktijk - ben blij dat mijn vorige tandarts Schoustra haar patiënten kon overdoen naar deze praktijk
Raan J.
4 weken geleden
Ontzettend blij met het resultaat en de fijne begeleiding van Martin Zoutendijk. Er werd echt gekeken naar wat het beste bij mijn gebit en gezicht past, waardoor het resultaat heel natuurlijk en onwijs mooi is geworden. Super professioneel, persoonlijk en maatwerk! Eerder heb ik ook twee wortelkanaalbehandelingen overnieuw laten doen bij Residentaal/Lassus door Rik, waar ik ook enorm tevreden over ben. Inmiddels aan iedereen aangeraden, fijnste praktijk die ik ken.
wj K.
2 maanden geleden
Prima snelle service
Marieke van Buttingha W.
2 maanden geleden
Goed en efficient!
Rob S.
2 maanden geleden
Zeer goed geholpen. Controle en reinigen gebit is vakkundig uitgevoerd. En er is een uitstekende oplossing voor een loszittende/gebroken stiftstand.
Tija van N.
3 maanden geleden
Ik heb alleen nog maar een intakegesprek gehad en daar ben ik heel correct behandeld
Joke S.
3 maanden geleden
Ik was, voor ik bij Residentaal kwam, 3 jaar op zoek naar een goede tandarts die luisterde, duidelijk communiceerde en deed wat ik vroeg. Bij Residentaal heb ik dat allemaal gevonden. Je wordt daar als mens gezien en geen nummer of melkkoe. Hele bekwame implantoloog Rob van der Donk samen met de assistentes hebben mij voorzien van 2 implantaten en 2 kronen. Snel, pijnloos en voor een normale prijs. Net geweest voor controle en ik ben superblij met herstel van mijn kauwfunctie en kan weer breeduit lachen! Dank je wel Rob en assistentes🙏.
Marie-Louise van B.
3 maanden geleden
Professioneel en zeer klantgericht
Anja van V.
4 maanden geleden
Deze praktijk kan ik iedereen aanbevelen. Wat een geweldige tandarts is Martin, zo kundig en gepassioneerd. Een jaar geleden kwam ik bij Residentaal met veel gebitsproblemen en onzekerheid. Buitengewoon vakkundig een brug en vier tanden geplaatst met een natuurlijke uitstraling. Door minder goede behandelingen in het verleden moesten er twee wortelkanaalbehandelingen opnieuw gedaan worden. Door endodontoloog Rik heel vakkundig problemen verholpen. Wat een fijn team ook van assistenten. Ik heb weer een stralende lach!
Michel de K.
4 maanden geleden
Fijne tandartspraktijk. Zijn net aan het uitbreiden. Professioneel personeel voel Me in goede handen.
Paco van L.
4 maanden geleden
Stukje van mijn tand gebroken en kon meteen dezelfde dag nog terecht. Top service en kwaliteit!
kitty V.
4 maanden geleden
Met pijnklachten kreeg ik dezelfde dag een afspraak bij mijn tandarts Martin Zoutendijk. Hij stelde snel een diagnose, heeft accuraat gehandeld en gaf duidelijke uitleg vóór en tijdens de behandeling. Een fijne en kundige tandarts met enthousiaste voor zijn vak! Een praktijk met een ontspannen sfeer en heel vriendelijke medewerkers, waardoor ik me zeer comfortabel voelde.
Deborah V.
5 maanden geleden
Clearly a practice where all are respected, and appear to enjoy working as a team. As a result, patients are well treated, and received in a warm environment. Significantly improves one's visits to the dentist.
Sheila C.
5 maanden geleden
Goed geholpen, vriendelijk medewerkster en tandarts
Safioen A.
5 maanden geleden
We werden goed geïnformeerd , vriendelijke tandartsen
Nathalie B.
6 maanden geleden
Helemaal goed
Marc Van der T.
6 maanden geleden
Mijn familie komt hier al jaren en ik zal zeker met mijn eigen familie hier in de toekomst blijven komen. Altijd kwalitatief goede mondzorg en prettige mensen. Ik kan Residentaal alleen maar aanraden. TOP!
Alexandra K.
6 maanden geleden
Vriendelijk personeel. Ze luisteren goed naar mijn verhaal. In de spreekkamer heerst rust en ontspanning. Zeer vakbekwaam en niet op geld belust. Niet meer doen dan nodig is, maar alleen doen wat moet.
Roman M.
6 maanden geleden
I had a bridge treatment done here recently and I’m genuinely impressed. The quality of the work, the efficiency, and the overall professionalism were outstanding. You can tell this team really knows what they’re doing — skilled, precise, and still incredibly kind and patient. Everything was explained clearly, there was almost no waiting time, and the entire experience was far more comfortable than expected. Truly top-level dentistry. Highly recommended.
Svetlana T.
6 maanden geleden
Our favourite dentist in The Hague!
Ed R.
7 maanden geleden
Fijn en vakkundig geholpen als altijd
johan K.
7 maanden geleden
Great Team with a lot of expertise ! Since many years helped in a perfect way . Outstanding communication as well .
Frank J.
8 maanden geleden
Niets dan lof voor de medewerkers van Residentaal. Gebit reinigen, gaatjes vullen, kroon plaatsen, alles gebeurt even goed en met vriendelijke en duidelijke uitleg. Je zou bijna voor je plezier naar de tandarts gaan!
Anthony H.
8 maanden geleden
Always friendly, helpful and efficient. My family have been going to them for about 30 years with no complaints!
Diederik B.
8 maanden geleden
Wij zijn met ons gezin heel blij met deze tandartsenpraktijk.
Patrick K.
8 maanden geleden
Prima behandeling. Duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. En verdoving werkte goed. Fijne behandel en wachtkamer. Lekker licht. Maar ja, je komt bij de tandarts toch nooit echt voor je plezier.
J. V.
8 maanden geleden
Ik kom al tientallen jaren bij de Residentaal tandartsen tot mijn grote tevredenheid. Ik ben 80 jaar oud, en heb nog al mijn eigen tanden en kiezen, behalve wat kronen. Naar mijn mening zijn de tandartsen bij Residential heel deskundig en passen moderne technieken toe. Een aanrader.
Otto D.
8 maanden geleden
Afgelopen week afgebroken kies en vulling uitgevallen. Komt nooit uit natuurlijk. Vandaag bij Residentaal tandartsen geweest Martin Zoutendijk had mijn problemen snel en vakkundig opgelost. Mooie tandartspraktijk met fijn personeel
Elena Z.
8 maanden geleden
High quality service with friendly team and cozy atmosphere
Hans W.
9 maanden geleden
Zeer professionele tandarts praktijk. Goede en fijne mensen. Zowel de tandartsen als de mondhygiënistes. Je hebt hier het gevoel om een patiënt te zijn en geen nummer. Eerlijk advies geen geld klopperij en bovendien zeer zeer kundig personeel, alle personeel dat er werkt.
Jacques B.
9 maanden geleden
Top zorg, praktische en administratieve ondersteuning perfect. Goede sfeer!
Jan L.
9 maanden geleden
Bij mij was een stuk van mijn verstandskies afgebrokkeld, het bleef pijn doen, maar ik zag er tegen op om weer naar de tandarts te gaan. Toch maar een afspraak gemaakt. Kon meteen dezelfde dag nog terecht. De residentaal tandarts heeft de tand voorlopig gevuld gevuld met een soort pasta, waardoor de pijn verdween, en dat kosteloos!!! Eind september laat ik dan een nieuwe kroon zetten. Ik ben goed geholpen.
Michael B.
9 maanden geleden
Fantastic dentist !!
Annelies V.
9 maanden geleden
Mijn ervaring met tandarts Martin Zoutendijk, mondhygiënistes en de ontvangst, is heel goed. Vakmensen met plezier in hun werk.
Loes F.
10 maanden geleden
Ik was gevallen en er was een stukje voortand en van de kroon ernaast afgebroken. Het functioneerde nog wel maar was niet fraai.Gelukkig kwam ik bij Residentaal en Martin Zoutendijk die mijn angst dat er misschien bij de behandeling complicaties zouden ontstaan, wegnam, waarna ik besloot twee nieuwe kronen te laten plaatsen. Het resultaat was ongelooflijk mooi! Zijn passie en kunde spat er van af. Hij heeft niet alleen de twee voortanden met mooie kronen gemaakt maar ook de twee ernaast liggende tanden met een éénvlaksvulling aangepast zodat het één mooi geheel is geworden. Na jarenlang met lelijke voortanden te hebben gelopen, heeft Martin in één behandeling van 2 uur, mij een prachtig uitziend gebit teruggegeven. Ook de behandeling viel erg mee en was niet pijnlijk of vervelend. Alle vriendelijke medewerkers en Martin heel heel erg bedankt! R. Wunderink
Astrid van der Z.
10 maanden geleden
Zeer vriendelijk en kundig personeel. En heel fijn dat je ook in de avonduren kunt komen.
Ursula V.
10 maanden geleden
Ik heb vandaag mijn nieuwe kroon gekregen, je wordt door het hele proces meegnomen. Martin legt alles uit wat hij gaat doen, je mag mee naar het lab om te zien hoe alles ontwikkeld wordt fantastisch gedaan Martin en assitente en ook de rest van het personeel. Zit je met een vraag je kunt altijd contact opnemen als client heb ik alleen maar positieve ervaringen. Mw Kalicharan.
Gijs W.
10 maanden geleden
De beste tandarts in omstreken en super fijn personeel 👍! Een echte aanrader.
riet P.
11 maanden geleden
Ik ben ontzettend tevreden hoe tandarts Martin en de assistente mij hebben behandeld. Ik kreeg 'n nieuwe kroon en tevens werden mijn voortanden vakkundig mooi recht gemaakt. Met 'n " smile" verliet ik de tandartspraktijk. Dank je wel Martin en assistente.
Michel
12 maanden geleden
In goed Nederlands: one stop 'shopping', state of the art, high-end; mijn typering voor Residentaal tandartsen. Kroon gebroken op dinsdag, woensdag gebeld, donderdagmiddag afspraak en na nog geen twee uur de deur uit met een nieuwe (definitieve) kroon; hoe technologische ontwikkelingen in deze praktijk zijn verweven met hoogwaardig 'ambachtelijke' vakmanschap. Waardering aan tandarts Martin Zoutendijk en tandartsassistente Amine; een sterk en aanvullend tandem.
Alba Tejedor D.
12 maanden geleden
Super blij met deze tandartsen praktijk. Goede hulp, eerlijk advies, schoon en aardige mensen. Bedankt!!
Jacobus H.
12 maanden geleden
Echt super 20 jaar niet bij tandarts via een vriend terecht gekomen en geweldig geholpen
Jacqueline V.
1 jaar geleden
Op een vrijdagmiddag viel de kroon van een tand af. Mijn eigen tandarts was met vakantie en tot mijn opluchting was er nog een plekje op zaterdag bij Residentaal Tandartsen. Ik ben zeer goed en naar alle tevredenheid professioneel geholpen. Uitermate vriendelijk personeel en prettige ervaring.
Adriano L.
1 jaar geleden
Customer since 1997; still going strong.
EH K.
1 jaar geleden
Mijn eigen tandarts was dicht door vakantie en gelukkig kon ik bij deze plaatsvervangende praktijk dezelfde dag geholpen worden aan mijn afgebroken kroon. De receptioniste was heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon waardoor ik dezelfde dag terecht kon. Het is een mooi gesitueerde praktijk in een prachtig pand. Ik werd vriendelijk ontvangen en kon plaatsnemen in de ruime wachtkamer. De behandeling werd ook heel vakkundig uitgevoerd waarbij alle stappen ook werden meegedeeld zodat je het precies kon volgen wat er gebeurde. De sfeer was ook rustig, prettig en professioneel. Mijn kroon is perfect weer teruggeplaatst en kan er weer jaren mee vooruit. Kortom als ik naar een tandarts op zoek zou zijn zou ik deze zeker nemen.
Keka
1 jaar geleden
Zeer tevreden vanaf binnenkomst! Nooit eerder ben ik zo goed geholpen en behandeld als bij deze tandarts! 10/10 en zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader.
Amber
1 jaar geleden
Hele fijne tandartspraktijk! Zeer kundig en secuur. Ze hebben passie voor hun vak! Daarnaast is de wijze van behandelen en het plannen van een afspraak prettig aangezien er echt rekening wordt gehouden met jouw omstandigheden.
Jeanne de K.
1 jaar geleden
Was nu enkel voor controle. Alles mooi op tijd
Carl Boshouwer K.
1 jaar geleden
Altijd kundig advies, erg behulpzaam en meedenkend.
Henk Z.
1 jaar geleden
In alle opzichten, al jarenlang uitermate professionele, hoogwaardige en uitermate prettige tandzorg! 🙂
Gül
1 jaar geleden
Zeer ervaren en deskundige tandarts. Goed geholpen en geadviseerd bij intake.
Gerard de B.
1 jaar geleden
Gelukkig kon ik bij Residentaal snel terecht nadat een kies afgebroken was. (Kon bij eigen tandarts wegens volle agenda niet terecht). Het was voor mij de eerste keer bij deze Residentaal. Ik trof een vriendelijke, vakkundige tandarts die haar vak enthousiast uitoefende. Vol passie voor haar vak legde ze de stappen uit van het Elec-systeem om uiteindelijk de kroon te fabriceren. Liet mij meekijken met de 3D opnamen. Vervolgens kies afgeslepen, kroon gefabriceerd en geplaatst en alles binnen twee uur! Geen pijn en weer een gaaf gebit. Dank tandarts Vd Berg en Residentaal voor het zo snel terecht kunnen en de uitstekende behandeling.
Eva Van Wendel De J.
1 jaar geleden
Op 15 januari 2025 ben ik behandeld door Wim de Bruïne, omdat mijn kies helaas verloren is en ik voor een mogelijk implantaat kwam. Wim was erg lief en zeer kundig. Gezien mijn ontstekingsgevoeligheid en de actieve ontsteking kon ik helaas niet direct een schroef krijgen. Het was erg fijn dat Wim zo eerlijk was om dat mede te delen. Duidelijk maar met de beste zorg voor de patiënt. Even balen maar uiteindelijk voor het beste resultaat. Toen de kies geëxtraheerd werd, was Wim zeer vriendelijk voor de mond. Ondanks de verdoving merkte je dat hij het zonder teveel geweld deed en vooral veel napijn deed voorkomen door de zachte aanpak. Daardoor kon ook de hele kies verwijderd worden en heb ik geen napijn van de behandeling. Ook zijn assistent hielp goed met het hechten. De hele praktijk voelt knus en vriendelijk aan. Heel huiselijk. Ik kan het vooralsnog iedereen aanraden!
Carla S.
1 jaar geleden
In 1 afspraak 2 kronen! Binnen 2 uur van start tot finish. Helemaal top.
Elisabeth V.
1 jaar geleden
Prettige en heel goed geoutilleerde praktijk.
Marije B.
1 jaar geleden
Hele fijne tandarts. Alles is te bespreken. Snelle en goede service en een goed resultaat.
Marijn K.
2 jaar geleden
Mooie en schone praktijk. Zeer vriendelijk, professioneel en kundig personeel.
Margaret van der Z.
2 jaar geleden
Fijne tandarts, kundig, goede sfeer en duidelijke uitleg!
paulienbvd
2 jaar geleden
Beste tandarts in Den Haag, punt.
Michiel S.
2 jaar geleden
uiterst professionele tandartspraktijk
Derek N.
2 jaar geleden
Residentaal is a modern dental practice with friendly staff and good quality dental care. Various dental professionals such as dentists and oral hygienists are part of the team, so a wide range of services is available. Most important, all staff members are honest and provide you with appropriate and fitting care. I’d highly recommend Residentaal!
Isabella H.
2 jaar geleden
Friendly employees, knowledgable
marianne B.
2 jaar geleden
Zeer snel en efficiënt geholpen toen een kroon uit mijn kaak viel. In 10 minuten zat hij weer muurvast!
Peter-Paul B.
2 jaar geleden
Hoe de praktijk ook gegroeid is over de jaren, Residentaal staat nog altijd voor een vriendelijke, warme en persoonlijke benadering. DE behandelingen an sich altijd top.
Bram S.
2 jaar geleden
Fijne tandarts, goed overleg prima behandeling en goede afspraken
Mark S.
2 jaar geleden
Een geweldige tandartspraktijk
Patricia
2 jaar geleden
Prima service, vlot en kundig en op tijd.
ine S.
2 jaar geleden
Precies op tijd behandeling gestart. Advies gekregen over andere tandenstokers. Foto voor de zekerheid genomen.
Gilbert Monod de F.
2 jaar geleden
Uitstekende tandartsenpraktijk. Ben kort geleden patiënt geworden en heb niets anders dan lof voor de wijze waarop aandacht aan je wordt besteed en voor de deskundigheid van het behandelen.
Q I.
2 jaar geleden
Bij afwezigheid van mijn “vorige” tandarts kwam ik per (on)geluk bij Martin Zoutendijk terecht en viel ik bij deze praktijk vanaf de (telefonisch) baliemedewerksters, de assistentes en tandarts zelf in een onverwacht warm, klantvriendelijk, professioneel en toegewijd bad… Ook na een aantal pittige (achterstallig onderhoud) behandelingen blijft het vertrouwen in kunde en service groot, oprecht bijzonder !! 😃
Brenna R.
2 jaar geleden
Ruim 20 jaar bij dit team en altijd perfect geholpen. Inmiddels met het hele gezin van 6 onder behandeling. Ook voor de kids is dit een top team!!
retrade
2 jaar geleden
Onlangs voor een mondhygiene afspraak bij Charlotte geweest, zij nam de tijd voor me en heb er een prettig gevoel aan over gehouden. Zij heeft een professionele houding en doet haar werk nauwkeurig en vakkundig. Zeer tevreden over de manier van aanspreken/uitleg en de behandeling zelf.
Renee Suzanne K.
2 jaar geleden
Altijd vriendelijk! Wij, als gezin, krijgen altijd zeer goede zorg en de juiste behandeling. Dus geen behandelingen die niet nodig zijn.
Jonne
2 jaar geleden
Fijne tandarts die goed toelicht wat ze doen en waarom.
M. Rouppe van der V.
2 jaar geleden
De deskundigheid van de mondzorgverlener/tandarts en diens klant- en servicegerichtheid spreken mij bijzonder aan in deze praktijk. De ontvangst is altijd hartelijk en de sfeer is open.
Henk W.
2 jaar geleden
Ik ben fantastisch geholpen., Dank jullie wel Henk
Marcel N.
2 jaar geleden
Altijd al blij geweest met de kennis en kunde van mw Schoustra en nu dus met residentaal.
Charlotte van der D.
2 jaar geleden
Snelle hulp, goeie techniek en altijd vriendelijkheid!
ven R.
2 jaar geleden
Prima geholpen door Naomi zij heeft mijn gebit goed gereinigd op een prettige zachte manier.
Frits 't H.
2 jaar geleden
Zeer nette, plezierige praktijk. Professioneel, goed uitleg van alle handelingen. Afspraken in de avonduren ook mogelijk
Leo C.
2 jaar geleden
Vriendelijke, en goede duidelijke benadering. dit was voor mij de eerste kennismaking, het was meteen een goede ervaring.
Remy B.
2 jaar geleden
Uitstekende en vriendelijke behandeling ondergaan bij tandarts Brenda Galdon. De website bevat ook goede en uitgebreide informatie over behandelingen.
ELLEN W.
2 jaar geleden
Geweldig in één woord! Tanden zijn opgevuld en tintje lichter gemaakt. Pure tovenarij....Zonder pijn of wat dan ook. Ben ontzettend blij. Dit is nog eens vakmanschap! Ik geef een 10!! 😀
Cindy
2 jaar geleden
Already going there for years; even after moving I haven't switched dentist becauseI found it worth enough to bike to it. Especially delightfull and superb service by Soukaina and Martin.
Maddie
3 jaar geleden
Bij mijn vorige tandarts was er niks gevonden tijdens de controle, kort erna bij het eerste bezoek bij Martin Zoutendijk vond hij een lekkende sealing met een diep gaatje eronder. Ik ben zo blij dat ik op tijd bij Martin ben gekomen! Daarnaast recent mijn verstandskies onder getrokken, dit is ook zonder moeilijkheden gegaan! Echt een aanrader Residentaal Tandartsen!
Christine S.
3 jaar geleden
Alleen maar goede ervaringen heel onze familie gaat met plezier hierna toe
Martina S.
4 jaar geleden
Tandarts met hard en ziel Zeer bekwaam vriendelijk mooie praktijk goede team en hij en werk afleveren met dikke 10
Reactie van de eigenaar:Bedankt voor uw prachtige feedback! Het gaf ons een lach tijdens het lezen.
Marina W.
5 jaar geleden
I had a great experience with Dr. Martin Zoutendijk. He did an AMAZING, fast and painless job. Highly recommended.
Rick
6 jaar geleden
Zeer positief. Flexibele tandarts die echt de tijd voor je neemt en erg professioneel is. Aanrader!
Nynke M.
8 jaar geleden
Zeer professionele, deskundige en flexibele tandarts. Gevoel dat je serieus genomen wordt, alles in overleg en met vooraf inzicht in prijzen. Tandarts Martin gooit er zelfs nog een lekkere portie humor doorheen tijdens de behandeling, waardoor naar de tandarts gaan bijna leuk wordt! Kortom: zeer aan te raden.
Onno G.
8 jaar geleden
Vriendelijke en vaardige tandartsen met veel capaciteit in eigen huis.